Şahsiyet 12.Bölüm

Fembed Moly Proton


Paylaş
Bölüm Bilgileri
Şahsiyet 12.Bölüm

Şahsiyet izle, Şahsiyet 12.Bölüm’ü full tek parça tvdiziizle.org adresimizden izleyebilirsiniz
Şahsiyet 12.Bölüm Özeti ;
Herkes hikayesinde sona yaklaşırken gerçeklerle yüzleşmekten kaçmak imkansız hale gelir. Sürpriz işbirlikleri Agâh ve Nevra’nın hayatında büyük değişikliklere neden olacaktır.
Bölüm Hakkındaki Düşüncelerinizi Yorum Kısmından Gönderebilirsiniz. İyi Seyirler

Yorumlar 12 Yorum
  • XMisafir

    Aptal ergenler dışında iyi bir dizi olmuş.Türk dizisi kriterlerinin üstünde ama eksikleri bulunan bir diziydi.

    Spoiler içeren alan

    ha bir de nasıl oldu da kendisine taciz edildiğini unutabildi bir insan onu anlamadım.
    • PromethausMisafir

      Kanka bazen insanlar aşırı şok,travma geçirince yaşadıkları şeyleri unutabiliyorlar. Yani o zihnin o anıyı hatırlamak istemediği için kilitliyor gibi düşün.

  • ZMisafir

    Gayet Başarılıydı keşke bi sezon daha devam etseydide,nevrayı izleseydik uzun uzun 😉

  • agahMisafir

    *mına k*yım cemil

  • VugarMisafir

    Simdiye kadar izledigim en güzel diziydi bence haluk bilginer muhteşem ötəsi bir oyuncu keşke Boyle güzel senaryolarda yine yer alsa

  • BatuhanMisafir

    Finalde agahın unutamadığı şeyin reyhan olması ve son sahnede nevranın agaha reyhan sayende artık mutlu vs gibi bir şey söyleyip agahın ise “oley” demesiyle bitmesi daha güzel bir final olabilirdi.

  • saksukaMisafir

    begendim baya hic bi elestiri kabul etmiyorum yok yarim kalmis yok eksikler varmis hayir efendim gayet tadinda bitti izledigim en iyi dizilerden biriydi

  • BurakMisafir

    Ben daha önceden izlediklerime dizi diyormuşum.

  • AyperisiMisafir

    Türk dizilerinin en en iyisi olmuş zaten kadroya diyecek söz yok hepsi birbirinden kıymetli. İşlenen konu ve konunun akışı tadında olmuş

  • AytacMisafir

    Muhteşem. Köpek öldüren canım çekti.

  • OğuzMisafir

    Türk dizileri arasında izlediğim en iyi dizilerden biriydi belki de en iyisi. Biraz erken bitmiş sanki.

  • MehmetMisafir

    Mükemmel bir dizi. Bu kadar kaliteli Türk dizisi izlemedim.